Ręczne formy zmiany płatności w zamówieniu
W poniższym artykule dowiesz się, jak w sklepie na platformie AtomStore możesz ręcznie konfigurować oraz zmieniać formy płatności w zamówieniach.
Formy płatności w zamówieniu możesz również zmieniać ręcznie. Poniżej przedstawione są dwa sposoby, jak można w sposób ręczny dokonać zmiany formy płatności dla zamówień.
Ręczna zmiana w zakładce Dostawa / Płatność
1. Przejdź do Sprzedaż Zamówienia . Następnie wybierz zamówienie i kliknij ikonę Edytuj .

2. Wybierz zakładkę Dostawa / Płatność .

3. Na poniższym zrzucie znajduje się widok formy dostawy oraz płatności jaka została wybrana na etapie składania zamówienia.

Przykład zastosowania:
Jeżeli chcesz zmienić formę płatności np. z powodu błędnego wyboru przez klienta, zmień formę płatności na właściwą i zapisz dane.

Po zapisaniu danych możesz również powiadomić klienta o nastąpieniu zmiany. W wiadomości transakcyjnej zostanie uwzględniona zmieniona forma płatności.

Ręczna zmiana statusu na liście zamówień
1. Przejdź do Sprzedaż Zamówienia . Następnie zaznacz zamówienie i kliknij ikonę Zmień formę płatności .

2. Z listy rozwijanej wybierz formę płatności, którą chcesz ustawić.

3. Po zmianie danych, w zakładce Dostawa / Płatność wewnątrz zamówienia zobaczysz zmienioną metodę płatności.