Tłumaczenia statusów zamówień
Z artykułu dowiesz się, jak w sklepie na platformie AtomStore możesz tłumaczyć statusy zamówień.
Dodawanie tłumaczeń statusów zamówień
1. Przejdź do Ustawienia Statusy zamówień Edycja statusu zamówienia .

2. W sekcji Nazwa / Nazwa robocza widnieją pola języków, jakie dodane są w sklepie. W tym miejscu możesz skonfigurować nazwę statusu w odpowiednim języku obcym.

3. Wybierz wersję językową i wprowadź nazwę statusu.

4. Następnie skonfiguruj treść powiadomienia, która będzie wysyłana do użytkowników w określonym języku. Znaczniki pozostaw w formie domyślnej.


Przykład zastosowania:
W sytuacji gdy zamówienie zostanie złożone na innej wersji językowej sklepu, zostanie wysłany mail według skonfigurowanej wcześniej wersji językowej wiadomości.

Dodatkowo, do klienta zostanie wysłany SMS. Historię SMSów możesz zobaczyć w Statystyki SMSAPI – historia .

Oprócz tego, w Marketing i promocje Automation Powiadomienia przy statusach po wybraniu odpowiedniego statusu i wersji językowej pojawi się treść, która została wprowadzona w Ustawienia Statusy zamówień .
