System obsługi zgłoszeń
Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób możesz zgłaszać problemy w sklepie na platformie AtomStore.
Jak założyć zgłoszenie
1. Przejdź do BOK Zgłoszenia .

2. Zostanie wyświetlone okno zgłoszeń. Każdy klient może przeglądać na liście swoje zgłoszenia oraz publiczne tickety dotyczące prac rozwojowych. Informacje te znajdziesz w kolumnach Bieżące, Specyfikacja, Wszystkie otwarte, Zamknięte .

3. Kliknij przycisk Dodaj zgłoszenie .

4. Wyświetli się okno dodawania nowego zgłoszenia. Aby zgłoszenie było kompletne należy umieścić takie informacje jak:
- Typ zgłoszenia;
- Błąd w panelu – błąd w panelu sklepu, który powoduje trudności w jego używaniu, ale nie uniemożliwia sprzedaży i realizacji zamówień;
- Błąd w API lub integracji – błąd w działaniu sklepu związany z integracją z systemem ERP, Allegro, płatnościami lub systemem kuriera;
- Błąd krytyczny – błąd który całkowicie uniemożliwia klientom prawidłowe składanie zamówień lub realizację zamówień;
- Nowa funkcja – zgłoszenie propozycji nowej funkcji w systemie AtomStore;
- Reklamacja – zgłoszenie reklamacyjne zgodnie z regulaminem AtomStore;
- Zapytanie – zgłoszenie mające na celu wyjaśnienie działania funkcji AtomStore lub prośba o pomoc w konfiguracji;
- Zlecenie serwisowe – zgłoszenie prac serwisowych, modyfikacji działania sklepu klienta.
- Tytuł zgłoszenia;
- Adres powiadomień – jeśli chcesz otrzymać wiadomości o zmianach w zgłoszeniu na inny adres niż domyślny wpisz go w tym miejscu;
- Opis zgłoszenia;
- Załączniki.

5. Zapisz dane. Twoje zgłoszenie zostanie wysłane do działu obsługi klienta.