leafDocy banner shape 01Docy banner shape 02

System obsługi zgłoszeń

Przeczytanie zajmie Ci: 2 minuty 325 views

Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób możesz zgłaszać problemy w sklepie na platformie AtomStore.


Jak założyć zgłoszenie

1. Przejdź do BOK Zgłoszenia .

2. Zostanie wyświetlone okno zgłoszeń. Każdy klient może przeglądać na liście swoje zgłoszenia oraz publiczne tickety dotyczące prac rozwojowych. Informacje te znajdziesz w kolumnach Bieżące, Specyfikacja, Wszystkie otwarte, Zamknięte .

3. Kliknij przycisk Dodaj zgłoszenie .

4. Wyświetli się okno dodawania nowego zgłoszenia. Aby zgłoszenie było kompletne należy umieścić takie informacje jak:

  • Typ zgłoszenia;
    • Błąd w panelu – błąd w panelu sklepu, który powoduje trudności w jego używaniu, ale nie uniemożliwia sprzedaży i realizacji zamówień;
    • Błąd w API lub integracji – błąd w działaniu sklepu związany z integracją z systemem ERP, Allegro, płatnościami lub systemem kuriera;
    • Błąd krytyczny – błąd który całkowicie uniemożliwia klientom prawidłowe składanie zamówień lub realizację zamówień;
    • Nowa funkcja – zgłoszenie propozycji nowej funkcji w systemie AtomStore;
    • Reklamacja – zgłoszenie reklamacyjne zgodnie z regulaminem AtomStore;
    • Zapytanie – zgłoszenie mające na celu wyjaśnienie działania funkcji AtomStore lub prośba o pomoc w konfiguracji;
    • Zlecenie serwisowe – zgłoszenie prac serwisowych, modyfikacji działania sklepu klienta.
  • Tytuł zgłoszenia;
  • Adres powiadomień – jeśli chcesz otrzymać wiadomości o zmianach w zgłoszeniu na inny adres niż domyślny wpisz go w tym miejscu;
  • Opis zgłoszenia;
  • Załączniki.

5. Zapisz dane. Twoje zgłoszenie zostanie wysłane do działu obsługi klienta.

Zawartość