Jak dodać wyprzedaż w sklepie internetowym?
Z artykułu dowiesz się, jak w sklepie na platformie AtomStore dodać oraz skonfigurować ustawienia wyprzedaży.
Wyprzedaż to mechanizm podobny do promocji, różni się natomiast sposobem ograniczenia czasu trwania. W przypadku wyprzedaży, są one prowadzone do czasu sprzedania wszystkich produktów na stanie (można także ustalić próg docelowy – np. 3 sztuki). Dodatkowo sprzedawca może ustawić opcje automatycznego ukrywania produktów po zakończeniu wyprzedaży. Zalet wprowadzenia wyprzedaży w sklepie internetowym jest wiele, wymienić tu można m.in:
- Zwiększenie sprzedaży w Twoim sklepie;
- Dotarcie do nowych klientów;
- Budowa świadomości marki oraz lojalności wśród obecnych klientów;
- Efektywna reklama sklepu oraz oferowanych produktów.
1. Przejdź do Marketing i promocje > Wyprzedaże .

2. Kliknij przycisk Utwórz wyprzedaż .

3. Wprowadź informacje dotyczące wyprzedaży.
- Nazwa robocza;
- Data od/do – ograniczenie czasowe trwania wyprzedaży;
- Ilość docelowa – stan magazynowy, przy którym produkt przestaje być objęty wyprzedażą;
- Auto-ukrywanie produktów – zaznaczenie opcji „tak” spowoduje, że system będzie ukrywał wyprzedany produkt;
- Jakie produkty zostaną objęte wyprzedażą oraz jaka będzie ich cena promocyjna (możliwość zdefiniowania kwoty w walucie bądź wartości procentowej).

4. Zapisz dane.
Przykład zastosowania:
Po przejściu do koszyka i wybraniu produktu objętego wyprzedażą zobaczysz zmienioną cenę oraz informację o wyprzedaży produktu i czasie jej trwania

Gdy produkt zostanie wyprzedany do minimum określonego w ustawieniach wyprzedaży (np. do trzech sztuk) przestanie być objęty wyprzedażą oraz zmieni status na Niedostępny .
