Statystyki – klienci
W tym miejscu znajdziesz szczegółowe statystyki związane z ruchem klientów w Twoim sklepie.
Zakładki:
Nowi klienci
1. Przejdź do Statystyki Klienci Nowi klienci .

2. W tym miejscu znajdziesz statystyki opisujące ilość rejestracji nowych klientów w Twoim sklepie, a także ilu klientów dokonało zakupu bez założenia konta.

Przykład zastosowania:
Na poniższym zrzucie możesz zobaczyć jak w ostatnich miesiącach prezentowała się liczba klientów którzy założyli konto w sklepie i takich, którzy dokonali zakupów bez rejestracji.

Wizyty
1. Przejdź do zakładki Wizyty .
2. W tym miejscu znajdziesz statystyki związane z odwiedzinami klientów Twojego sklepu.

Przykład zastosowania:
Na poniższym zrzucie możesz zobaczyć, jak prezentują się odwiedziny w ostatnim czasie. Widoczne są takie informacje jak:
- Odwiedzający,
- Odwiedziny,
- Ilość odsłon,
- Uśredniona ilość odsłon.

Klienci według wizyt
1. Przejdź do zakładki [/direction] Klienci wg. wizyt [/direction].
2. W tym miejscu znajdziesz statystyki odwiedzin klientów, którzy posiadają konto w Twoim sklepie.

Przykład zastosowania:
Na poniższym zrzucie możesz zobaczyć, jak prezentuje się zestawienie odwiedzin zarejestrowanych klientów. Widoczne są takie informacje jak:
- Wszystkie odwiedziny,
- Odwiedziny z zakupem,
- Odsłony (wyświetlenia strony, produktów),
- Uśredniona ilość odsłon.

Porzucone koszyki
1. Przejdź do zakładki Porzucone koszyki .
2. W tym miejscu możesz monitorować porzucone koszyki, dzięki czemu możesz zoptymalizować późniejsze działania mające na celu ich odzyskanie.

Przykład zastosowania:
Na poniższym zrzucie ekranu widnieje zestawienie porzuconych w ostatnim czasie koszyków. Znajdziesz tutaj takie informacje jak:
- Data wizyty,
- Klient,
- Ilość produktów w koszyku,
- Wartość koszyka.

Klienci online
1. Przejdź do zakładki Klienci online .
2. W tym miejscu znajdują się statystyki zalogowanych klientów, którzy wykonali jakąś akcje w serwisie (wyświetlenie strony) w ciągu ostatnich 30 minut.