leafDocy banner shape 01Docy banner shape 02

Integracja z CENEO Zaufane opinie

Przeczytanie zajmie Ci: 3 minuty 51 views

Z artykułu dowiesz się do czego służą Zaufane opinie oraz w jaki sposób uruchomić i skonfigurować integrację z Ceneo Zaufane opinie w sklepie na platformie AtomStore.


Do czego służą zaufane opinie?

Zaufane opinie to wyróżnienie dla sklepu internetowego, które wyświetlane jest na podstawie opinii klientów oraz specjalnego oznaczenia widniejącego przy Twoim sklepie. Ocena odbywa się na podstawie ankiet, które wysyłane są do klientów po zrealizowaniu zakupu.


Dlaczego warto postawić na opinie konsumentów?

Warto zdecydować się na wdrożenie takiego rozwiązania, ponieważ pozwala ono zwiększyć sprzedaż. Klienci o wiele chętniej wybierają te sklepy, które wzbudzają zaufanie oraz są polecane. Dzięki opiniom masz o wiele większe szanse na lepszą widoczność Twojej marki, a także na wyższą pozycję wśród polecanych ofert. Sklepy, przy których widnieje oznaczenie cieszą się zdecydowanie większą popularnością. W przypadku produktów o takiej samej cenie bardzo często o finalnym wyborze decydują opinie ze strony innych konsumentów.


Tworzenie konta w serwisie CENEO

1. Przejdź do formularza rejestracyjnego, który znajduje się tutaj.

2. Uzupełnij formularz danymi. Potrzebne będą informacje takie jak:

  • Kraj;
  • Numer NIP;
  • Adres e-mail;
  • Numer telefonu.

3. Zaznacz zgody:

  • Akceptacja regulaminu – wymagane;
  • Zgoda na otrzymywanie informacji o promocjach i ofertach – opcjonalnie.

4. Zaznacz checkbox przy polu Nie jestem robotem .

5. Kliknij Załóż konto . Gotowe, Twoje konto w serwisie zostało utworzone.


Konfiguracja integracji

1. Po utworzeniu konta przejdź do panelu CENEO.

2. Wygeneruj kod po stronie serwisu Zaufane opinie, a następnie zaznacz wskazany fragment. Jest to numer GUID nadany przez Ceneo, który będzie niezbędny w późniejszym etapie konfiguracji.

3. Przejdź do Ustawienia Konfiguracja sklepu Wygląd sklepu Kody marketingowe JS Ceneo – zaufane opinie .

4. Skonfiguruj ustawienia. Uzupełnij pola:

  • GUID sklepu – w tym miejscu wklej skopiowany wcześniej numer GUID;
  • Wysyłanie danych tylko na życzenie klienta;
  • Wysyłanie tylko do klientów z Ceneo;
  • Wysyłanie po … dni po planowanej realizacji zamówienia – możesz pozostawić puste pole, jeżeli chcesz skorzystać z ustawień panelu Ceneo;
  • Dodatkowy prefix identyfikatora zamówienia;
  • Dodatkowy sufix identyfikatora zamówienia;
  • Wysyłaj informacje o zamówionych produktach;
  • Wyświetlanie widgetu – aby móc wyświetlać widget wymagane jest uzupełnienie GUID sklepu.

5. Zapisz dane. 

6. Po dokonaniu zakupu w sklepie, na adres e-mail kupującego zostanie wysłana ankieta w czasie jaki został ustalony na etapie konfiguracji, np. po 7 dniach od transakcji.

7. Po kliknięciu przycisku Napisz opinię zostanie wyświetlona strona Ceneo, gdzie klient może dodać opinię o produktach. W tym miejscu może:

  • Napisać swoją opinię;
  • Dodać zdjęcie produktu;
  • Dodać oraz ocenić zalety i wady produktu.

8. Po wysłaniu opinii pojawi się ona w sekcji Opinie i recenzje na karcie produktu w serwisie Ceneo.

Zawartość