Integracja z Edrone
Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować ustawienia integracji z Edrone w sklepie na platformie AtomStore.
Zakres integracji
Integracja Edrone z AtomStore obejmuje:
- Wysyłkę informacji o zalogowanym kliencie (id, email, telefon, imię, nazwisko, kraj, język);
- Wysyłkę informacji o wyświetlanym produkcie (karcie produktu);
- Wysyłkę informacji o dodaniu produktu do koszyka;
- Wysyłkę informacji o złożeniu zamówienia (dane osobiste: email, imię, nazwisko, telefon) oraz listę zakupionych produktów;
- Wysyłkę informacji o anulowaniu zamówienia.
Skąd pobrać dane niezbędne do integracji?
1. Załóż konto w Edrone.

2. Po utworzeniu konta, przejdź w panelu Edrone do Ustawienia > Integracje . W tym miejscu należy znajdziesz dane potrzebne do skonfigurowania ustawień integracji po stronie panelu AtomStore – App ID oraz App Secret. Pamiętaj, żeby wybrać także platformę z której korzystasz.

3. Skopiuj powyższe dane do schowka.
Konfiguracja ustawień integracji w panelu AtomStore
1. Przejdź do Ustawienia > Konfiguracja sklepu > Marketing > Edrone i kliknij Włącz .

2. Następnie rozwiń listę. W tym miejscu należy wprowadzić dane potrzebne do skonfigurowania integracji:
- App ID – ID uzyskane z panelu Edrone;
- App Secret – hasło uzyskane z panelu Edrone;
- Korzystaj z powiadamiania o dostępności – jeżeli ustawisz opcję na Tak , wówczas powiadomienie o dostępności produktu będzie wysyłane do Edrone;
- Przesyłaj informację o produktach gratisowych dodanych do koszyka – czy gratisy dodane w koszyku mają być przesyłane do Edrone;
- Przesyłaj informację o anulacji zamówień po nadaniu statusu – po nadaniu jakiego statusu, informacja o anulowaniu zamówienia ma zostać przesłana do Edrone;
- Zapis do newslettera – wysyłaj wiadomość z potwierdzeniem zapisu ze sklepu – czy chcesz, aby do klienta była wysłana wiadomość ze sklepu z potwierdzeniem zapisu do newslettera (ustaw Nie jeżeli mail ma być wysyłany tylko przez edrone).

3. Zapisz dane.