leafDocy banner shape 01Docy banner shape 02

Szablony wiadomości

Przeczytanie zajmie Ci: 2 minuty 187 views

Z artykułu dowiesz się, jak w sklepie na platformie AtomStore możesz tworzyć szablony wiadomości wysyłanych do klientów w procesie reklamacji.


Tworzenie szablonu

1. Przejdź do zakładki Sprzedaż > Dodaj reklamację > Status / historia i kliknij Zarządzaj przy polu szablonu wiadomości.

2. System otworzy nowe okno w przeglądarce, gdzie będziesz mógł stworzyć szablony wiadomości. Kliknij Dodaj szablon , a następnie w typie wybierz z listy opcję Komentarz do reklamacji .

3. Podaj nazwę roboczą komentarza. Następnie, wprowadź tytuł oraz treść wiadomości.

4. Zapisz dane.

5. Treść z szablonu wiadomości zostanie automatycznie podstawiona pod znacznik:

IF_KOMENTARZ

#komentarz_do_reklamacji#

ENDIF_KOMENTARZ

W szablonach maili transakcyjnych w Ustawienia > Konfiguracja sklepu > Maile systemowe > Statusy reklamacji .

6. W szablonach komentarzy do zamówień i reklamacji, które dostępne są pod adresem: domenasklepu/order_email_templates istnieje opcja wyboru języka:

7. Analogiczna opcja istnieje dla szablonów komentarzy do reklamacji. Na podstawie języka zamówienia do którego jest składana reklamacja będą dobierane szablony komentarzy do reklamacji:

8. Przykładowo w zakładce  Status / historia w polu  Szablony wiadomości  istnieje wybór komentarzy do języka angielskiego oraz tych, które są dostępne dla obu języków, ale nie ma dostępnego szablonu komentarza po polsku, bo językiem zamówienia jest angielski.

9. W opcji przypisywania administratora sklepu do typu reklamacji istnieje wybór multistore.

W przypadku gdy zgodnie z ustawieniami sklepu administrator jest przypisywany losowo do reklamacji, to system będzie sprawdzał na jakim multistore złożono zamówienie i przypisze administratora przypisanego w typie reklamacji do tego multistore.

Zawartość