leafDocy banner shape 01Docy banner shape 02

Szablony wiadomości

Przeczytanie zajmie Ci: 1minuta 32 views

Z artykułu dowiesz się, jak w sklepie na platformie AtomStore możesz tworzyć szablony wiadomości wysyłanych do klientów w procesie reklamacji.


Tworzenie szablonu

1. Przejdź do zakładki Sprzedaż > Dodaj reklamację > Status / historia i kliknij Zarządzaj przy polu szablonu wiadomości.

2. System otworzy nowe okno w przeglądarce, gdzie będziesz mógł stworzyć szablony wiadomości. Kliknij Dodaj szablon , a następnie w typie wybierz z listy opcję Komentarz do reklamacji .

3. Podaj nazwę roboczą komentarza. Następnie, wprowadź tytuł oraz treść wiadomości.

4. Zapisz dane.

5. Treść z szablonu wiadomości zostanie automatycznie podstawiona pod znacznik:

IF_KOMENTARZ

#komentarz_do_reklamacji#

ENDIF_KOMENTARZ

W szablonach maili transakcyjnych w Ustawienia > Konfiguracja sklepu > Maile systemowe > Statusy reklamacji .

Zawartość