Szablony wiadomości
Z artykułu dowiesz się, jak w sklepie na platformie AtomStore możesz tworzyć szablony wiadomości wysyłanych do klientów w procesie reklamacji.
Tworzenie szablonu
1. Przejdź do zakładki Sprzedaż > Dodaj reklamację > Status / historia i kliknij Zarządzaj przy polu szablonu wiadomości.

2. System otworzy nowe okno w przeglądarce, gdzie będziesz mógł stworzyć szablony wiadomości. Kliknij Dodaj szablon , a następnie w typie wybierz z listy opcję Komentarz do reklamacji .

3. Podaj nazwę roboczą komentarza. Następnie, wprowadź tytuł oraz treść wiadomości.

4. Zapisz dane.
5. Treść z szablonu wiadomości zostanie automatycznie podstawiona pod znacznik:
IF_KOMENTARZ
#komentarz_do_reklamacji#
ENDIF_KOMENTARZ
W szablonach maili transakcyjnych w Ustawienia > Konfiguracja sklepu > Maile systemowe > Statusy reklamacji .
