Integracja z GetResponse
Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować integrację z GetResponse w sklepie na platformie AtomStore.
W jaki sposób działa integracja?
Integracja AtomStore z GetResponse jest jednokierunkowa i służy do wysyłania informacji o subskrybentach newsletterach do GetResponse. Wysyłka odbywa się na dwa sposoby:
Automatycznie:
- Po zapisaniu się subskrybenta do newslettera.
- Po usunięciu subskrybenta.
Ręcznie:
1. Z modułu Newsletter Listy subskrybentów . Opcja będzie wyświetlana, gdy moduł jest uruchomiony. Wykorzystywany jest głównie w celu synchronizacji ‘starych subskrybentów’ po uruchomieniu modułu, ponieważ późniejsze zmiany odbywają się w sposób automatyczny.

2. Z modułu Newsletter Segmenty (filtry klientów) . Również po uruchomieniu integracji będzie widoczna opcja, aby wysłać segment do GetResponse.

Skąd pobrać dane niezbędne do integracji?
1. Załóż konto w serwisie GetResponse.

2. Po zalogowaniu do konta przejdź do zakładki Narzędzia Integracje & API .

3. Wybierz zakładkę API .
4. Następnie kliknij przycisk Generuj klucz API , a następnie skopiuj go do schowka i przejdź do panelu AtomStore.

Konfiguracja ustawień w panelu AtomStore
1. Przejdź do Ustawienia Konfiguracja sklepu Marketing GetResponse [/direction i kliknij [direction] Włącz .

2. Rozwiń listę ustawień i skonfiguruj opcje:
- Klucz API – w tym miejscu wprowadź wygenerowany w panelu GetResponse klucz;
- Prefiks nazw kampanii – jeżeli chcesz wyeksportować grupy subskrybentów do GetResponse, w tym miejscu możesz im nadać prefiks do nazw.

3. Zapisz dane. Integracja została skonfigurowana.