Komunikaty / Przerwa techniczna
Z artykułu dowiesz się w jaki sposób skonfigurować komunikaty w Twoim sklepie na platformie AtomStore.
Konfiguracja ustawień
1. Przejdź do Ustawienia Konfiguracja sklepu Wygląd sklepu Komunikaty / przerwa techniczna i kliknij Włącz .

Komunikaty mogą być wyświetlane na:
- stronie głównej sklepu;
- na listach i kartach produktów;
- stronie koszyka.
2. Po rozwinięciu listy, skonfiguruj ustawienia:
- Komunikat na stronie głównej – komunikat, który wyświetlony będzie na stronie głównej sklepu;
- Komunikat na listach i kartach produktów – komunikat, który wyświetlony będzie na kartach produktów w sklepie;
- Komunikat na stronie koszyka – komunikat, który wyświetlony będzie po przejściu do koszyka;
- Wyświetlaj komunikaty od – od kiedy ma być wyświetlany komunikat;
- Wyświetlaj komunikaty do – do kiedy ma być wyświetlany komunikat;
- Zezwalaj na składanie zamówień – czy chcesz, aby w trakcie przerwy możliwe było składanie zamówień przez klientów.


3. Zapisz dane.
4. Po przejściu do wskazanych w konfiguracji miejsc, wyświetlany będzie komunikat dotyczący przerwy technicznej w sklepie.
