leafDocy banner shape 01Docy banner shape 02

Dodawanie zamówień ręcznie przez administratora

Przeczytanie zajmie Ci: 2 minuty 51 views

W poniższym artykule dowiesz się jak w sklepie na platformie AtomStore z panelu administratora ręcznie wprowadzić nowe zamówienie.


Jak dodać zamówienie ręcznie

1. Przejdź do Sprzedaż > Zamówienia .

2. Z prawej strony panelu znajduje się opcja Dodaj zamówienie . Kliknij to pole.

3. System wyświetli okno dodawania nowego zamówienia. Z lewej strony znajdziesz zakładki:

  • Dane klienta,
  • Zamówione produkty,
  • Dostawa / płatność,
  • Aktualizacje,
  • Źródła.

4. Wypełnij dane klienta.

5. Przejdź do zakładki Zamówione produkty i wybierz produkty, które znajdą się w zamówieniu. Określ ich ilość. Można również dodać kupon rabatowy obniżający wartość zamówienia. Wpisz fragment nazwy, system wyświetli podpowiedź z którego możesz wybrać odpowiedni kupon.

Podobnie w przypadku kodu kuponu wystarczy, że wpiszesz fragment. System wyświetli pasujące kody oraz ilość użyć jaką można wykorzystać.

Aby edytować kupon, kliknij przycisk Edytuj kupon / rabat .

W tym miejscu możesz edytować kupon, np. zmienić kupon, kod kuponu czy wybrać produkty, które mają zostać objęte rabatem.

7. W zakładce Aktualizacje nadaj status zamówienia.

8. Zapisz dane. Zostanie wyświetlone okno zapisu. Jeżeli zaznaczono w polu Czy chcesz utworzyć nowego użytkownika? opcję Tak , wyświetli się okienko w którym można wprowadzić adres e-mail użytkownika, hasło, język oraz walutę dostępne w sklepie.

9. Po zapisaniu zamówienia pojawi się komunikat o poprawnym utworzeniu, a także informacja o: 

  • Numerze zamówienia,
  • Dacie utworzenia,
  • Statusie opłaty za zamówienie.

Użytkownik otrzyma również wiadomość mailową o nowym zamówieniu.

10. Przejdź do Sprzedaż > Zamówienia . Przy zamówieniu pojawi się ikona łapki oznaczająca, że zamówienie zostało dodane ręcznie przez administratora.

Zawartość