Jak dodać administratora do sklepu
Z artykułu dowiesz się, jak w panelu na platformie AtomStore dodać administratorów do Twojego sklepu, skonfigurować grupy uprawnień oraz hasła, które przypisywane są do kont administratorów.
Jak dodać administratora do sklepu?
1. Przejdź do Ustawienia > Administratorzy > Dodaj nowego administratora .

2. Uzupełnij dane, które pozwolą na utworzenie konta.
- Login – login użytkownika pod jakim będzie funkcjonować w panelu administracyjnym
- Imię – Imię użytkownika
- Nazwisko – Nazwisko użytkownika
- Hasło – Hasło jakiego użytkownik będzie używać do logowania .
- Grupa uprawnień – Uprawnienia jakie przypisane będą do konta w zależności od określonej grupy
- Status – Status aktywności konta. Ustawienie statusu Nieaktywny spowoduje, że konto nie będzie aktywne w systemie.
- IP – Adres IP z którego będzie się mógł łączyć ten użytkownik. Pozostaw pole puste, aby nie nakładać takiej restrykcji .
- Powiadomienie na adres e-mail – Opcjonalny adres e-mail na który zostanie wysłane powiadomienie o utworzeniu konta administracyjnego, login oraz hasło.

3. Zapisz dane.
4. Po zapisaniu formularza, na podany adres e-mail zostanie wysłana informacja o utworzeniu nowego konta. W wiadomości znajduje się Login oraz Hasło .