leafDocy banner shape 01Docy banner shape 02

Statystyki – rankingi

Przeczytanie zajmie Ci: 4 minuty 242 views

W tym miejscu znajdziesz szczegółowe statystyki związane z m.in. kupnem produktów, produktów zakupionych w ramach zestawów, wykorzystanymi kuponami czy kwotami, jakie klienci wydają w Twoim sklepie.


Zakładki:

Produkty

1. Przejdź do Statystyki > Rankingi .

3. W widoku statystyk produktowych znajdują się wykresy związane z ilością zamówień konkretnego produktu w wybranym okresie czasu. Poniżej wykresu znajduje się lista, w której znajdują się takie kolumny jak:

  • Miniatura,
  • Nazwa,
  • Kod produktu,
  • Producent,
  • Ilość zakupiona – ilość produktów, które zostały zamówione (mogą obejmować także produkty, które nie zostały jeszcze w pełni zrealizowane),
  • Ilość zrealizowanych – zamówienia, które zostały w pełni zrealizowane,
  • Braki,
  • Ilość wyświetleń,
  • Średnia cena,
  • Ilość zamówień,
  • Wartość netto,
  • Wartość brutto,
  • Stan dostępny.

Przykład zastosowania:

Na poniższym zrzucie możesz zauważyć najchętniej wybierane przez klientów produkty.


Kategorie

1. Przejdź do zakładki Kategorie .

2. W tym miejscu możesz zobaczyć statystyki kategorii, z jakich najczęściej były wybierane produkty, które finalnie zostały zakupione przez klientów.

Przykład zastosowania:

Na poniższym zrzucie ekranu możesz zauważyć jak prezentuje się zestawienie zakupów na podstawie kategorii produktowych. Możesz zobaczyć zakupione ilości, uśrednione ceny, ilości zamówień czy łączną wartość zamówionych produktów z danych kategorii.


Producenci

1. Przejdź do zakładki Producenci .

2. W tym miejscu możesz zobaczyć statystyki producentów, których produkty były najczęściej wybierane przez klientów.

Przykład zastosowania:

Na poniższym zrzucie ekranu możesz zauważyć jak prezentuje się zestawienie zakupów na podstawie producentów. Możesz zobaczyć zakupione ilości, uśrednione ceny, ilości zamówień czy łączną wartość zamówionych produktów.


Atrybuty

1. Przejdź do zakładki Atrybuty .

2. W tym miejscu możesz zobaczyć statystyki dla zamówionych produktów, które przypisane mają atrybuty.

Przykład zastosowania:

Na poniższym zrzucie ekranu możesz zauważyć jak prezentuje się zestawienie zakupów na podstawie atrybutów. Dla atrybutu Data premiery możesz zobaczyć jak prezentują się statystyki zakupów.


Promocje

1. Przejdź do zakładki Promocje .

2. W tym miejscu możesz zobaczyć statystyki dla produktów, które zostały zakupione w ramach promocji.

Przykład zastosowania:

Na przykładzie możesz zauważyć, że w ostatnim czasie w ramach akcji promocyjnej “-20% na bluzę kolarską” został zakupiony produkt.


Zestawy

1. Przejdź do zakładki Zestawy

2. W tym miejscu możesz zobaczyć statystyki dla produktów, które zostały zakupione w ramach zestawów produktowych.

Przykład zastosowania:

Na poniższym zrzucie ekranu możesz zauważyć, że w ostatnim czasie został zakupiony zestaw.


Kupony

1. Przejdź do zakładki Kupony .

2. W tym miejscu możesz zobaczyć statystyki dla kuponów, które zostały użyte podczas składanie zamówienia.

Przykład zastosowania:

Na poniższym zrzucie ekranu znajduje się zamówienie, które zostało złożone na kwotę 132,94 zł. Ponieważ wartość koszyka wyniosła więcej niż 100 zł, zamówienie zostało objęte kuponem rabatowym -20%.


Klienci

1. Przejdź do zakładki Klienci .

2. W tym miejscu znajduje się ranking klientów, którzy wydali w Twoim sklepie największą sumę pieniędzy.

Przykład zastosowania:

Na poniższym zrzucie ekranu znajduje się lista klientów, których wartość zamówienia była najwyższa.


Frazy wyszukiwania

1. Przejdź do zakładki Frazy wyszukiwania .

2. W tym miejscu znajdują się statystyki związane z frazami, jakich klienci używali do wyszukania określonej gamy produktów.

Przykład zastosowania:

Na poniższym zrzucie możesz zobaczyć, że w ostatnim okresie była wywołana fraza Rower . W wyniku tego wywołania zostało zwrócone dziesięć produktów, które pasują do szukanej frazy.


Filtrowanie

1. Po przejściu do Statystyki > Rankingi możesz również wyszukiwać konkretne zestawienia za pomocą dostępnych filtrów.


Produkty w schowkach

1.  W Statystyki Rankingi Produkty w schowkach wyświetlane są produkty, które klienci mają zapisane w schowkach. Jeżeli klient ma zapisanych w bazie danych kilka schowków, pod uwagę będzie brany tylko ten z najnowszą datą.

2. W Statystyki Klienci Schowki  wyświetlane są informacje o schowkach klientów w sklepie. Zasada działania jest taka sama, jak w przypadku produktów w schowkach.

Zawartość