leafDocy banner shape 01Docy banner shape 02

Ustawienia weryfikacji zamówień

Przeczytanie zajmie Ci: 1minuta 166 views

Z artykułu dowiesz się, jak w sklepie na platformie AtomStore możesz skonfigurować ustawienia weryfikacji zamówień, dla których składane są reklamacje.


Konfiguracja ustawień

1. Przejdź do Ustawienia Konfiguracja sklepu B2B Reklamacje Weryfikacja zamówień .

2. Bardzo istotne jest, aby wymagać podawanie numeru zamówienia, którego dotyczy składana reklamacja. Wybranie jej wymaga od klienta znajomości numeru zamówienia oraz adresu e-mail, na który zostało złożone zamówienie w sklepie. Wybór opcji Nie spowoduje, że system nie będzie mógł zweryfikować, czy takie zamówienie w ogóle zostało złożone w sklepie. Zalecane jest ustawienie na Tak .

3. Opcja Zezwalaj na składanie reklamacji tylko do zamówień ze statusem pozwala wybrać status zamówienia, przy którym uruchamiana jest opcja zwrotu/reklamacji, np. po wysłaniu paczki. Nie jest to ustawienie obowiązkowe.

Zawartość