Wyświetlanie dostępności produktu w zamówieniu
Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób usprawnić pracę magazynu za pomocą wyświetlania na liście zamówień informacji o dostępności produktu w sklepie na platformie AtomStore.
Konfiguracja ustawień
1. Przejdź do Sprzedaż > Zamówienia .
2. Kliknij ikonę koła zębatego, które pozwala na dodanie kolejnych kolumn.

3. Dodaj kolumnę Dostępność w magazynie własnym .

4. Istnieją trzy sposoby oznaczenia dostępności zamówionych produktów w magazynie własnym:
- Nie – jeden lub więcej produktów nie znajduje się na magazynie własnym, co uniemożliwia nadanie zamówieniu statusu z flagą WZ;

- Tak, ale koliduje z innymi zamówieniami – wszystkie zamówione produkty znajdują się w magazynie, jednak w przypadku realizacji zamówienia inne zamówienie może być niemożliwe do zrealizowania ze względu na niewystarczającą ilość jednego lub więcej produktów na magazynie własnym;

- Tak – wszystkie zamówione produkty znajdują się w magazynie i realizacja zamówienia nie wpłynie na pozostałe zamówienia.

5. W celu łatwiejszej identyfikacji kolidującego/brakującego produktu, po kliknięciu w ikonę Nie lub Tak, ale koliduje z innymi zamówieniami pojawia się widok z listą zamówionych produktów. Każdy z nich jest opisany następującymi danymi:
- ID produktu;
- Nazwa produktu wraz z zakupionym wariantem;
- Dostępność w magazynie własnym (określona oznaczeniami wyjaśnionymi powyżej),
- Status przy zakupie – jaki był status dostępności produktu (na podstawie Magazyn > Statusy dostępności ) w momencie zakupu;
- Stan magazynowy i stan dostępny;
- Dostawca;
- Popularność – łączna zakupiona ilość produktu, od kiedy pojawił się on w ofercie.
