Personalizowana i dynamiczna strona główna
Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób tworzyć oryginalną i wyróżniającą się stronę główną przy użyciu narzędzia elastycznych landing pages w sklepie na platformie AtomStore.
Czym są elastyczne landing page?
Elastyczne landing page to wbudowane narzędzie na platformie AtomStore do tworzenia własnych stron docelowych, tzw. landing pages, w sklepie internetowym. Dzięki narzędziu możesz swobodnie i łatwo zarządzać contentem na stronie głównej, lepiej dostosować treści na landing pages, tworzyć personalizowane strony i to wszystko bez znajomości kodowania i pomocy programisty.

Jak stworzyć personalizowaną i dynamiczną stronę główną?
Wgranie baneru
1. Przejdź do CMS > Banery .

2. Kliknij przycisk Zarządzaj sekcjami .

3. Stwórz sekcję. Aby wyświetlała się ona na stronie twojego sklepu internetowego, skontaktuj się z naszymi frontend developerami.
4. Przejdź do sekcji CMS > Banery > Dodaj baner .

5. Wpisz nazwę i adres URL, np. /promocje lub kategoriaXXX , a następnie wgraj pliki graficzne, które wyświetlą się odpowiednio na desktopie i mobile’u. Pamiętaj, że wyświetlacze na laptopach i smartfonach znacząco się różnią, dlatego banery powinny być dostosowane do typu urządzenia.


6. Wybierz sekcję, do której mają być przypisane banery.
7. Ustaw dodatkowe informacje, np. termin wyświetlania banera, kategorię itd. .
8. Kliknij Zapisz .
Tworzenie strony w narzędziu „Elastyczne landing page„
1. Przejdź do Marketing i promocje > Landing pages .

2. Kliknij Dodaj nowy landing page .
3. Jeśli chcesz, żeby tworzony przez Ciebie landing page zastąpił istniejącą stronę, zaznacz opcję „Istniejący URL”, a następnie wpisz adres URL.

4. Wpisz alias , czyli to, co pojawia się po domenie, np. www.atomstore.pl/strona-glowna. Zdecyduj, czy adres ma pojawić się w ścieżce okruchów i czy strona ma być indeksowana przez wyszukiwarkę.

5. W polu Indywidualny układ treści wybierz opcję Tak .

6. W zakładce Typ wybierz, jaki element chcesz dodać do strony. Mogą to być banery, produkty jak nowości, bestsellery czy generowane przez silnik rekomendacji oraz zawartość z innych landing pages. Jeśli chcesz dodać wybrany baner, wybierz opcję Banery z sekcji lub Baner , a następnie wybierz jego nazwę.
7. Pole Obiekt dotyczy tylko banerów i landing page. Wybierz sekcję, z której mają się wgrać banery, i konkretny baner. W przypadku niektórych typów, np. promocji czy bestsellerów ta opcja nie jest aktywna.
8. Wpisz tytuł i ilość . W przypadku wgrywania banerów, a nie konkretnych produktów (np. nowości lub ostatnio oglądanych produktów), możesz pominąć ten krok.
9. Zdefiniuj, czy baner ma wyświetlać się na desktopie, na urządzeniach mobilnych czy każdym typie urządzenie (wszędzie). Jeśli w zakładce CMS > Banery wgrałeś wersje na laptopy i smartfony, to system automatycznie będzie wyświetlał właściwą grafikę na konkretnych urządzeniach. W przypadku wyświetlania produktów, pamiętaj, by dostosować wcześniej ich liczbę do konkretnego urządzenia.
10. Wybierz wersję językową i sklep, w którym ma wyświetlać się baner.

11. Zapisz dane. Po przejściu na stronę główną wyświetlony będzie utworzony wcześniej landing page.