leafDocy banner shape 01Docy banner shape 02

Śledzenie konwersji tagiem Ads

Przeczytanie zajmie Ci: 1minuta 69 views

Śledzenie konwersji tagiem Ads

1. Jeżeli chcesz śledzić konwersję za pomocą tagu Ads (zamiast Analytics), będą potrzebne dane do uzupełnienia pola Google Ads conversion – conversion_label . Etykietę konwersji otrzymasz po wygenerowaniu zdarzenia konwersji w panelu Google Ads  i jest to ciąg znaków następujący po conversion ID.

2. Uzupełnij pole Google Ads conversion – gtag – conversion_label w panelu AtomStore.

3. W polu Google Ads conversions – gtag – conversion_id wpisz ID. Pamiętaj, że numer ID zaczyna się od przedrostka „AW”.

4. Jeśli zdecydujesz się na śledzenie konwersji tagiem Google Ads, w polu: Google Ads remarketing – google_remarketing_only wybierz opcję false , aby remarketing oraz śledzenie konwersji działało synchronicznie.

5. Zapisz dane.

Zawartość