leafDocy banner shape 01Docy banner shape 02

Dodawanie nowego handlowca

Przeczytanie zajmie Ci: 2 minuty 190 views

Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób możesz dodać nowego handlowca w sklepie na platformie AtomStore.


Tworzenie nowego handlowca

Moduł umożliwia tworzenie kont handlowców, którzy posiadają rozszerzony dostęp w stosunku do konta zwykłego klienta.

Handlowcy mają dostęp do:

  • Bazy klientów z wyszukiwarką;
  • Książki adresowej klienta – edycji i dodawania adresów;
  • Podglądu kartoteki klienta z edycją podstawowych danych;
  • Listy faktur oraz informacji o płatnościach;
  • Koszyków klientów z wyszukiwarką, możliwością ładowania i edycji koszyka;
  • Edycji zamówienia – listy produktów, zmiany statusu, adresu dostawy (tylko dla wybranych statusów – np. zamówienie wstępne);
  • Modułu ofertowania.

1. Chcąc dodać nowego handlowca przejdź do Sprzedaż Handlowcy .

2. Następnie kliknij przycisk Dodaj nowego handlowca lub skorzystaj bezpośrednio z okna dodawania znajdującego się z prawej strony ekranu.

3. Wprowadź dane handlowca. Skonfigurować możesz takie wartości jak:

  • Rola – rola handlowca w systemie;
  • Kierownik – osoba przełożona;
  • Adres e-mail – adres e-mail handlowca;
  • Imię;
  • Nazwisko;
  • Numer telefonu – numer kontaktowy handlowca;
  • Koszt dostawy w dochodach;
  • Grupa;
  • Avatar – grafika wyświetlana przy handlowcu;
  • Akronim;
  • Hasło;
  • Powtórz hasło;
  • Zablokowany – w przypadku, gdy handlowiec nie pracuje już w Twoim sklepie, masz możliwość zablokowania jego konta;
  • Klienci – klienci przypisani do handlowca ;
  • Wysyłaj oferty – z jakiego adresu e-mail wysyłane mają być oferty ;
  • Wyślij dostęp via e-mail – możliwość wysłania danych dostępowych bezpośrednio na e-mail handlowca;
  • Wiadomość dla handlowca – opcjonalnie można wysłać wiadomość.

4. Zapisz dane. 

5. Nowy handlowiec zostanie dodany do listy, znajdującej się z lewej strony ekranu, natomiast na wskazany adres e-mail zostaną wysłane dane potrzebne do zalogowania.

6. Zaloguj się do panelu handlowca.

7. Po zalogowaniu przez handlowca, może on dokonywać operacji związanych ze sprzedażą w sklepie, np. podglądem zamówień złożonych przez klientów.

Zawartość

W przypadku wyboru opcji “z własnego adresu e-mail” należy skonfigurować ustawienia poczty.