Automatyczne przypomnienia mailowe dla statusów zamówień
Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób skonfigurować automatyczne przypomnienia mailowe dla statusów zamówień w sklepie na platformie AtomStore.
Tworzenie automatycznych przypomnień mailowych
Platforma AtomStore umożliwia automatyczne wysyłanie przypomnień w przypadku braku zmiany statusu zamówienia przez więcej niż X dni. Może to być używane w przypadku np. statusów dla zamówień z płatnością przelewem internetowym. Dla przykładu, jeśli status zamówienia “oczekiwanie na płatność” nie zmieni się przez więcej niż 7 dni, system może wysłać przypomnienie z prośbą o płatność.
1. Przejdź do Ustawienia > Statusy zamówień .
2. Wybierz status i kliknij Edytuj .
3. W edycji statusu zamówienia możesz określić:
- Czy klient ma otrzymywać przypomnienie;
- Czy przypomnienie ma być cykliczne;
- Po ilu dniach ma zostać wysłane przypomnienie;
- Tytuł maila (temat przypomnienia);
- Treść maila (treść przypomnienia).

4. W miejscu dodawania treści pod znakiem # znajduje się lista dostępnych znaczników. W treści przypomnienia administrator ma możliwość użyć zmiennych takich jak – #numer_zamowienia#, #dostawa_opis#, #platnosc_opis#, itp.
