leafDocy banner shape 01Docy banner shape 02

Statystyki w dashboardzie

Przeczytanie zajmie Ci: 3 minuty 255 views

Dostęp do statystyk masz również w module Dashboard . Znajdują się tam m.in.:

  • Zestawienia zamówień,
  • Źródła zamówień,
  • Zestawienie najpopularniejszych produktów (w ciągu ostatnich 7 dni),
  • Zestawienie klientów (ostatnie 30 dni),
  • Zestawienie subskrybentów.

Zawartością danych na dashboardzie możesz zarządzać w Ustawienia Konfiguracja sklepu Panel Dashboard . Możesz dowolnie aktywować lub dezaktywować poszczególne informacje, które mają wyświetlać się w dashboardzie.

W dashboardzie możesz zarządzać układem poszczególnych elementów. W tym celu pomoże Ci mechanizm Przeciągnij i upuść (drag&drop) . Dzięki takiemu rozwiązaniu informacje, które są dla Ciebie najbardziej istotne będą widoczne jako pierwsze.


Zamówienia

Statystyka prezentuje zestawienie zamówień z danego dnia, dnia poprzedniego oraz bieżącego miesiąca. Przedstawia wartości takie jak:

  • Obrót,
  • Ilość zamówień,
  • % opłaconych zamówień,
  • Średnia wartość zamówień,
  • Liczba sprzedanych produktów,
  • Uśredniona liczba zamawianych produktów,
  • Marża,
  • Podział według… (np. źródeł, kont allegro).

W pop-up’ach podziału zamówień znajdziesz te same informacje, co w tabeli, ale w rozbiciu na poszczególne źródła. Informacje odpowiadające tym danym znajdziesz w module Statystyki Sprzedaż .

Klikając Podział wg zostanie wyświetlona tabelka obrazująca podział zamówień według konkretnych źródeł. Pod uwagę brane są tylko te źródła, w których jest sprzedaż.


Źródła zamówień

W tym miejscu znajdują się dane z Statystyki Sprzedaż Źródła .


Najpopularniejsze produkty

W tym miejscu znajdują się pięć produktów, które w ostatnich siedmiu dniach wygenerowały największą liczbę wyświetleń oraz zostały najczęściej zakupione przez klientów. Taką informację znajdziesz również w Statystyki Rankingi Produkty .


Klienci i subskrybenci

W tym miejscu znajdują się zagregowane dane związane z liczbą zamówień, jakie zostały wygenerowane przez: nowych klientów oraz tych, którzy powrócili ponownie do Twojego sklepu. Dodatkowo, zestawienia podzielone są na ilość i wartość zamówień. Taka informacja pozwoli ci lepiej planować akcje marketingowe. W module Statystki Sprzedaż Lojalność klientów możesz przeglądać dane z wybranego okresu.

Na poniższym zrzucie znajduje się wykres nowych subskrybentów, którzy zapisali się do Twojego newslettera w ostatnich 7 dniach. Pełną informację znajdziesz również w module Statystyki Newsletter Subskrybenci .


Wysłane newslettery

W tym miejscu znajdziesz zestawienie ostatnio wysłanych kampanii newsletterowych (email oraz SMS) z modułu Newsletter . Obok tematu kampanii znajduje się:

  • data wysyłki, 
  • ilość wysłanych wiadomości, 
  • wyniki otwarć (open rate) 
  • ilość  kliknięć w kampanię (CTR).

Szczegółowe statystyki znajdują się w module Newsletter Lista newsletterów/Lista newsletterów SMS .


Statystyki integracji

W tym miejscu znajduje się zbiorcza lista informacji z aktywnych integracji (np. Allegro, Atom SOAP API czy Cenniki) z takimi informacjami jak:

  • typ danych, 
  • opis,
  • data ostatniego przeliczenia.

Kalendarz zadań

W tym miejscu znajdziesz kalendarz, w którym można wprowadzić zadanie i przypisać go do wybranego administratora. Dodatkowo dodaliśmy oznaczenia w postaci kolorów:

  • niebieski – nowe zadanie, nie wykonane,
  • zielony – zadanie wykonane,
  • czerwony – zadanie niewykonane i przeterminowane.
Zawartość