Statystyki w dashboardzie
Dostęp do statystyk masz również w module Dashboard . Znajdują się tam m.in.:
- Zestawienia zamówień,
- Źródła zamówień,
- Zestawienie najpopularniejszych produktów (w ciągu ostatnich 7 dni),
- Zestawienie klientów (ostatnie 30 dni),
- Zestawienie subskrybentów.
Zawartością danych na dashboardzie możesz zarządzać w Ustawienia Konfiguracja sklepu Panel Dashboard . Możesz dowolnie aktywować lub dezaktywować poszczególne informacje, które mają wyświetlać się w dashboardzie.

W dashboardzie możesz zarządzać układem poszczególnych elementów. W tym celu pomoże Ci mechanizm Przeciągnij i upuść (drag&drop) . Dzięki takiemu rozwiązaniu informacje, które są dla Ciebie najbardziej istotne będą widoczne jako pierwsze.
Zamówienia
Statystyka prezentuje zestawienie zamówień z danego dnia, dnia poprzedniego oraz bieżącego miesiąca. Przedstawia wartości takie jak:
- Obrót,
- Ilość zamówień,
- % opłaconych zamówień,
- Średnia wartość zamówień,
- Liczba sprzedanych produktów,
- Uśredniona liczba zamawianych produktów,
- Marża,
- Podział według… (np. źródeł, kont allegro).
W pop-up’ach podziału zamówień znajdziesz te same informacje, co w tabeli, ale w rozbiciu na poszczególne źródła. Informacje odpowiadające tym danym znajdziesz w module Statystyki Sprzedaż .

Klikając Podział wg zostanie wyświetlona tabelka obrazująca podział zamówień według konkretnych źródeł. Pod uwagę brane są tylko te źródła, w których jest sprzedaż.


Źródła zamówień
W tym miejscu znajdują się dane z Statystyki Sprzedaż Źródła .

Najpopularniejsze produkty
W tym miejscu znajdują się pięć produktów, które w ostatnich siedmiu dniach wygenerowały największą liczbę wyświetleń oraz zostały najczęściej zakupione przez klientów. Taką informację znajdziesz również w Statystyki Rankingi Produkty .

Klienci i subskrybenci
W tym miejscu znajdują się zagregowane dane związane z liczbą zamówień, jakie zostały wygenerowane przez: nowych klientów oraz tych, którzy powrócili ponownie do Twojego sklepu. Dodatkowo, zestawienia podzielone są na ilość i wartość zamówień. Taka informacja pozwoli ci lepiej planować akcje marketingowe. W module Statystki Sprzedaż Lojalność klientów możesz przeglądać dane z wybranego okresu.

Na poniższym zrzucie znajduje się wykres nowych subskrybentów, którzy zapisali się do Twojego newslettera w ostatnich 7 dniach. Pełną informację znajdziesz również w module Statystyki Newsletter Subskrybenci .

Wysłane newslettery
W tym miejscu znajdziesz zestawienie ostatnio wysłanych kampanii newsletterowych (email oraz SMS) z modułu Newsletter . Obok tematu kampanii znajduje się:
- data wysyłki,
- ilość wysłanych wiadomości,
- wyniki otwarć (open rate)
- ilość kliknięć w kampanię (CTR).
Szczegółowe statystyki znajdują się w module Newsletter Lista newsletterów/Lista newsletterów SMS .

Statystyki integracji
W tym miejscu znajduje się zbiorcza lista informacji z aktywnych integracji (np. Allegro, Atom SOAP API czy Cenniki) z takimi informacjami jak:
- typ danych,
- opis,
- data ostatniego przeliczenia.

Kalendarz zadań
W tym miejscu znajdziesz kalendarz, w którym można wprowadzić zadanie i przypisać go do wybranego administratora. Dodatkowo dodaliśmy oznaczenia w postaci kolorów:
- niebieski – nowe zadanie, nie wykonane,
- zielony – zadanie wykonane,
- czerwony – zadanie niewykonane i przeterminowane.
