Automatyczna blokada kontrahenta
Z artykułu dowiesz się, w jaki sposób możesz zdefiniować blokowanie kontrahenta w systemie B2B w sklepie na platformie AtomStore.
Konfiguracja ustawień
1. Przejdź do Ustawienia Konfiguracja sklepu B2B Automatyczna blokada kontrahenta i kliknij Włącz .

2. Następnie rozwiń listę i uzupełnij pola. W tym miejscu skonfigurować możesz takie ustawienia jak:
- Wymagana wartość złożonych zamówień – wartość zamówień złożonych przez kontrahenta, od której nie będzie blokowany;
- Wymagana ilość złożonych zamówień – liczba zamówień kontrahenta, od której nie będzie blokowany (np. złożył co najmniej jedno zamówienie);
- Analizowany okres (ilość dni wstecz) – w jakim okresie wstecz ma być weryfikowana aktywność zakupowa kontrahenta;
- Przypisz klienta do grupy – ustawienie umożliwia przypisanie kontrahenta do wybranej grupy zamiast blokady – pozostawione puste oznacza blokadę;
- Wysyłaj e-mail na adres e-mail klienta – umożliwia wybór czy klient ma być informowany mailowo o zablokowaniu konta.

3. Zapisz dane. W przypadku niespełnienia kryteriów, które zostały zdefiniowane w ustawieniach, kontrahent będzie automatycznie blokowany przez system.