Poniżej prezentujemy listę nowości, jakie pojawiły się w systemie. Zmiany dotyczą m.in. podziału zamówień na życzenie klienta, zamówień nieopłaconych przez klientów czy podpowiedzi w wyszukiwarkach.
Katalog
Produkty
Zmodyfikowano podgląd produktu:
W Katalog → Produkty → Edycja produktu został zmodyfikowany podgląd produktu o dostępne wersje językowe (w zależności od skonfigurowanych języków w sklepie).

Kategorie / Menu własne
Dodano przycisk pozwalający na odświeżenie menu po wprowadzeniu zmian:
W Katalog → Kategorie oraz Katalog → Menu własne został dodany przycisk, który pozwala na odświeżenie menu po każdej wprowadzonej zmianie.

Sprzedaż
Lista zamówień
Nowa ikona oznaczająca brak opłacenia zamówienia:
W Sprzedaż → Zamówienia w kolumnie “Opłacone” pojawiło się nowe oznaczenie dla zamówień nieopłaconych oraz niepobraniowych.

Ustawienia
Konfiguracja sklepu
Dodano nowe ustawienie podpowiedzi w wyszukiwarce:
W Ustawienia → Konfiguracja sklepu → Wygląd sklepu → Wyszukiwarka → Podpowiedzi w wyszukiwarce dodano ustawienie możliwość włączenia / wyłączenia ustawienia rekomendacji “Klienci, którzy szukali kupili również…”.

Możliwość podziału zamówienia na życzenie klienta na podstawie statusu dostępności:
Została dodana możliwość automatycznego podziału zamówień na życzenie klienta w przypadku dodania do koszyka produktów z różnym statusem dostępności.

Wymagane ustawienia:
- Konfiguracja sklepu → Katalog i magazyn → Magazyn standard → Rozbijanie zamówień w koszyku → Rozbicie zamówienia (na życzenie klienta) → Przy różnych statusach dostępności;
- Konfiguracja sklepu → Katalog i magazyn → Magazyn standard → Rozbijanie zamówień w koszyku → Dodatkowe rozbicie wg daty dostępności zapisanej w atrybucie
- Konfiguracja sklepu → Katalog i magazyn → Magazyn standard → Rozbijanie zamówień w koszyku → Dodatkowe rozbicie wg daty – tylko w ramach przedsprzedaży → Nie